پسر دانشجو


...من عاشق او بودم و او عاشق او
یک دانشجوی عاشق سینه چاک دختر همکلاسیش بود
بالاخره یک روزی به خودش جرات داد و به دختر راز دلش رو گفت و از دختره خواستگاری کرد
 
اما دختر خانوم داستان ما عصبانی شد و درخواست پسر رو رد کرد.
بعدم پسر رو تهدید کرد که اگر دوباره براش مزاحمت ایجاد کنه، به حراست میگه
 
روزها ازپی هم گذشت و دختره واسه امتحان از پسر داستان ما یک جزوه قرض گرفت و داخلش نوشت
” من هم تو رو دوست دارم، من رو ببخش اگر اون روز رنجوندمت
اگر منو بخشیدی بیا و باهام صحبت کن و دیگه ترکم نکن.
ولی پسر دانشجو هیچوقت دیگه باهاش حرف نزد.
 
چهار سال آزگار کذشت و هر دو فارغ التحصیل شدند. اما پسر دیگه طرف دختره نرفت.!!
پسرهای دانشجو هیچوقت لای کتاب ها و جزوه هاشون رو باز نمیکنند.
يه روز كه پسره داشت كتاب ها و دفتراشو جمع ميكرد كه بندازه بيرون , يهو جزوه اي كه به دختره داده بودو ميبينه دلش ميگيره و ميگه : آخ من يه زماني اينو به تو داده بودم..... چند ورق عوض ميكنه كه يهو پيام دختررو ميبينه....شكه شده بود....نميدونست چيكار بايد كنه....دست و پاش ميلرزيد.... نميدونست كجا بايد دنبالش بگرده...يادش افتاد يكي از دوستاي خواهرش اونو ميشناسش...نفسش بالا نميومد...به خواهرش موضوع رو گفت كه به دوستش بگه....
روزها منتظر بود ......شب ها تا صبح خوابش نميبرد...تا اينكه خبر رسيد ....
خواهرش اومد كنارش نشست بغلش كرد و در حالي كه صداش ميلرزيد گفت : اون دختر ازدواج كرده.........
پسر گفت : باشه باشه اصلا مهم نيست. اين نشد يكي ديگه....
خواهره كه خوشحال بود كه داداشش زياد ناراحت نيست از اتاق بيرون رفت....گفت آفرين به دادشه محكمه خودم...
صبح همه از خواب بيدار شدن و خواهر رفت براي صبحانه داداشش رو بيدار كنه كه ديد....تخت غرق در خون سرخ داداشش شده و روي ديوار نوشت بود آجي ببخشيد كه ناراحتت كردم اما اونو نميتونم فراموش كنم.....
 
 


نظرات شما عزیزان:

محیا
ساعت19:49---11 آبان 1392
سلام واقعا عالی و با احساس بود لینک شدی با افتخار

فاطمه
ساعت0:13---6 آبان 1392
وااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟چه پسر لوسی...نباید یه نیگا به جزوه هاش بندازه؟؟؟؟؟شاید قضیه مرگ و زندگی باشه....
پاسخ:شایددد؟!؟


narges
ساعت0:49---1 آبان 1392
سلام...
داستان هاتون بی نظیره بخدا... من عاشق این مدل داستانام...


عشق2طرفه
ساعت7:53---28 مهر 1392
همممم چه داستان غم انگیزی

باهات موافقم داش حسین دخترا نباید با زندگی کسی که دوسشون داره بازی کنن
بله اینجوریاس


نازنين
ساعت22:08---27 مهر 1392
واي خدايا چقد تلخ...ممنون قشنگ بود



نتيجه اخلاقي: آقايون بعضي وقتا جزوه هاشونو باز كنن ضرر نمي كنن به نفعشونه والللا




خخخخخخخخخخخخ نتیجه اخلاقی:دخترا نباید ناز کنن و با زندگیِ کسی بازی کنند خخخخخخ :-D


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|- Hossein Nori Nasab -|

طراح سجاد تولز